<|3

Jag ville hålla din hand visa att min kärlek var sann, vi skulle ju hålla ihop, hålla ihop och älska varann.
Det var det jag ville, det var de jag kämpade för. Hur gör man med kärlek som brister och känslor som dör?
Det var dina känslor som försvann, inte mina. Mina känslor består, men det kommer alltid fattas bitar. Du ska gilla mig tillbak, bara göra mig glad. Få mig att skina på det sättet som endast du klarar av. Bara titta på mig och kanske le lite grann. Det är du som jämt lyckas få mitt hjärta i brand. Äkta kärlek det var något jag inte trodde fanns, Du Var min en gång, men nu är turen någon annans. Hur fan ska jag göra för att lyckas komma över dig?
Det gör så ont att blicka tillbaka till den tid då jag betytt något för dig. Det är över nu, jAh måste fatta, bara förstå. Det var nog aldrig meningen att det skulle bli vi två. Men vad ser jag i dig som ingen annan ser?
Varför kan jag inte glömma även om jag inte vill mer..
Jag ville släppa taget, bara låta allt flyga iväg, bara försvinna och gräva ner sig i en annan värld. Men du sitter fast inom mig, du håller dig fast.
I mina ögon kommer du förbli vackrast. Jag finner nåt i dig, men jag kan inte fatta vad det är. Snälla säg att du gillar mig, säg att känslorna finns där. Du är speciell på något sätt, jAh vet det är så. Jag behövde dig, jag behöver dig, det kommer alltid vara så.
Jag vet jAh kanske var fel, jag kanske inte var den rätta. Men är det något du inte vill så måste du berätta. Men det var försent mina chanser rann ut i sanden och likaså mig själv som föll rakt över kanten. Jag tappade taget, och jag saknar det vi hade. Jag saknar sättet vi såg på varandra. Ja allt som vi hade. Men som jag fatta så kändes det fel, felet var jag. Men stunderna med dig fan det var underbart. Men jag ska ta nya steg, låta mitt liv börja om. Jag måste glömma allt det där som jag fick uppleva en gång. Men jag ska minnas det med glädje,men jag vill dela glädjen med dig. Hur ska jag göra för att du ska kunna börja gilla mig? Jag trodde allt var borta men tankar börjar snurra runt. Då började jag förstå att jag inte hade glömt. Jag måste acceptera att slutet har varit nu. Men det har gjort ont och jag har gråtit mina tårar. Du var ju den jag såg upp till, den som jag ville vara med. Du var ju bara dig själv och det var jag som gjorde fel. Du gör mig lika glad idag, så som bara en person kan. Den personen är du, men jag nämner inga namn. Jag tror du vet vem du är, jag tror du känner igen dig. Jag har berättat för dig tidigare att du var allt för mig. Känslor kan försvinna och känslor kan bestå. Kommer alltid vara något mellan oss som jag inte kan förstå, kommer det bli så igen?
Jag som blir dumförklarad. Jag blir lämnad vid sidan, jag som kommer bli hatad. Istället för att skita i mig, visa vad jag betyder för dig. Bara som vän om det är det enda som passar dig. Jag ska låta dig bestämma, tänka efter vad du vill. Känner du dig påträngd så säger du bara till. Jag ska inte bli som förr, tiden måste få sin gång. Jag vill inte göra misstagen ännu en gång.
Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0