Saknaden är stor..

Känslan av att bara få höra din röst igen att du fortfarande lever efter alla försök att begå självmord känns verkligen underbart, saknaden av dig har varit så jävla stor ska du veta har inte fått tag på dig på ett år nu och de har kännts jobbigt ska du veta.
Och även fast vi inte är vänner längre så ska du veta att jag skulle göra allt för att få de som förr då vi pratade gämt om allt och inget då du gämt hjälpte mig egenom mina problem, du var min bror då och de är du fortfarande för mig! Grym är du min gamla vän jag saknar dig min bror.
Du var älskad då och du är lika älskad nu, Emilio Vallentine, kom tillbaka som den du en gång var..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0