Jag kände mig tvungen..

Aldrig har jag kännt något så äkta som detta på väldigt länge. Med dig känns det rätt med dig känns det bra, med dig är jag lycklig.
du gör mig så jävla glad, du får mig att skina på det sättet som ändast du klarar av. Jag vill att detta ska funka att detta ska hålla länge, för just nu är du den ända jag litar på till 110% det är du som får mig att orka varje dag som kommer.
Du kom och gav mig en mening med livet, du fick mig att börja kämpa igen. Kan inte förklara för någon hur mycket jag älskar just dig, du är hela min värd.
När jag är med dig är det som att tiden bara stannar, de är då jag mår som bäst, och då du håller om mig pirrar de i hela magen och jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Jag kan vara mig själv med dig för jag har ingenting att skämmas för du tar mig för den jag är, jag behöver inte ändra mig nej för jag duger som jag är, jag är glad för det för de är så det ska va, och jag hoppas du känner likadan.
Med dig kan jag prata med om allt och jag vet att du lyssnar, och du ska veta att om du har någonting att berätta så finns jag för dig, jag kommer lyssna hur intressant eller ointressant de än är. Jag vill bara att du ska må bra!
Du finns i mina drömmar, i mina tankar varje dag. Du kom in i mitt liv och det känns helt underbart!
Ett långt avstånd ja det håller oss isär, jag är så rädd för att du ska hitta någon annan någon som är bättre än mig de är den värsta tanken jag kan föreställa mig just nu, att se dig med någon annan. Men jag litar på dig!
Du är grym bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0