Det kändes som att någon högg mig med en kniv i bröstet..

Helhet var nära på att åka in till akuten tidigare idag då jag drabbades utav astma anfall och för er som inte vet vad de är så äre när man har svårt att andas o de känns som du andas i ett sugrör, men idag vare värre en så.
Aldrig haft sånt anfall som detta innan..
Fick ingen luft alls allting vart typ svart för ögonen alla ljud vart typ 10 gånger så starkare för varje andetag jag tog köndes de som någon högg mig med en kniv i bröstet aldrig fått så jävla ont innan, jag hade bara turen att det var en tjej i kanske 20 åra åldern som kom fram och hade astma spray som jag fick ta, jag brukar alltid ha med mig medicinen men idag hade jag råkat glömma den hemma på sängen tyvärr..

Men aja glöm de nu, ska nu dra o h möta bästaste vän för att sedan dra vidare hem till Jannica får se vad som hittas på hare gött puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0