.

Jag känner mig så dålig, varje dag känner jag mig dålig. Paniken inom mig kan jag inte förklara, jag kan inte visa den, jag kan inte berätta hur det är för ingen förstår ändå. Jag hittar ingen utväg och det gör så ont, så jävla ont. Kan inte bara någon kolla mig i ögonen och säga "jag ser att du inte mår bra", jag är proffs på en sak och det är att dölja. Jag döljer det mesta, jag har vant mig men inom mig skriker det bara. Jag vill ha en framtid, jag skiter i vad folk säger. Jag umgås med vilka fan jag vill, jag gör vad jag vill så länge jag inte ångrar nånting. Men saker som hänt och händer mig hela tiden tar all kraft ifrån mig, liksom jag orkar inte mera och det har jag sagt tusentals gånger. Varje gång försöker jag ändå en gång till, men misslyckas som vanligt. Jag hittar inga ord när jag försöker skriva av mig, finns inga ord som kan förklara hur jag mår och hur rädd jag är för hela mitt liv.
Jag har ingen jävla väg ut från nånting, jag sitter fast.
Det kommer få vara såhär, för jag orkar inte mera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0