Friidrott

Hejhej, haft friidrott hel dagen på Västerviks gymnasium, haha vårat lag kom sist men det är skit samma är fett stolt över min insatts och alla andra från P!
Vann båda mina grenar, längd o tre-steg.
Kanske inte var mitt bästa resultat eftersom jag har haft bättre innan men det räckte iaf!
Längd= 4.60 meter.
Tre-steg= 8.30 meter.

Hade även stafetten som gick sådär hade skapligt ont i knät eftersom jag är skadad och var nära på att falla ihop inne på banan allt vart helt svart för ögonen och allt snurrade i huvudet hände exakt samma sak i sjuan dock var det värre då, men ska vara glad att inget hände denna gång!

Men tack för dagen allihopa trotts att det spöregnade men de var grymt iaf! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0