Hejhej, gårdagen var grym! Moa sov hos mig vaknade runt tio kanske, runt ett var vi vid resecentrum där vi mötte upp Lucas haha fast vart dock nästan bara att jag och Lucas var eftersom jag och han satt på Moas rum och glodde film och jag hade damp typ och Moa satt i köket och hade kalas haha.. Vid halv sex följde jag Lucas till station och vid sex gick tåget, fårse när vi ses nästa gång snart förmodligen :)
Runt åtta mötte jg upp Moa igen och vi träffade en massa folk som kom till kvännarskolan, var typ : jag, Moa, Nathalie, Richard, Gustav, Jesper, Erik, Arner, Denni, sölve, Jonte, Melker sen träffade vi även Gurra, Pierre och Enis en stund:) var säkert fler iaf så som de känns men aja grymt vare iaf! Men finns inget att skriva om så skriver någon Annan gång ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0