nu då och föralltid var det inte så vi sa?

sitter just nu och försöker plugga till biologi prov, kemi, musik osv, lyckas jag? nej! 
skulle ta upp datan som jag inte andvänt på över två månader för att söka fakta til kemin, vad hände? jo jag hamnar istället på en massa andra sidor och glömmer läxorna helt, eller kanske inte glömmer jag tappar orken och lusten..
men aja!
Vart en ganska jonbig vecka för mig eftersom väldigt mycket har hänt osv, bråkar med mina föräldrar, får reda på en massa bullshit, tagit slut mellan mig och min "pojkvän".
Så allting hamnar på samma gång vilket gör de ännu jobbigare, lucas tex han var verkligen en underbar kille och då menar jag verkligen UNDERBAR! men så klart ska jag sumpa allting förstöra osv ingen nyhet när de gäller mig jag klantar mig alltid så går allting snätt men jag gick nog lite för långt den här gången.. så tror inte de kommer bli vi igen så som det ser ut just nu iaf, visst han säger att han vill försöka igen ge allting en ny chans osv men de va tredje gången och de har hela tiden slutat lika dant, jag var enligt "honom" hans "första äkta kärlek" och han ville egentligen inte ta de beslut han tog, men han hade uppfattat allting helt galet helt tvärt om än hur de egentligen låg till, och när han sedan fick reda på sanningen om hur de låg till vart de bara ännu mer kaos än vad det redan var. 
Han vill iaf ge allting en ny början, men samtidigt känner jag mig osäker på om de verkligen är så lätt att glömma allt som hänt och bara börja om, jag är väldigt långsint och kan inte släppa något på flera månader utan de sitter i.
Men jag kanske ska ge de en chans? se vart vägen leder? hur jobbigt de än känns just nu vet jag att jag snart kommer hitta en lösning på allting kunna reda ut de på ett bra sätt utan att någon blir sårad. 
Jag får hoppas de iallafall. Jag älskar honom. Jag vill ha honom. Men de kanske ändå är bättre om vi bara är som vänner, och träffas som vänner? jaja.. vi märker. 

kommer försöka blogga så mycket som möjligt nu eller iaf försöka, vart ganska dålig på de som ni kanske märkt? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0