Jag vill glömma

Kan inte sluta tänka på dig, dina ögon och ditt underbara leende gjorde mig knäsvag, jag gillar verkligen dig men nu är du borta. När dina läppar nuddade mina vare som om hela världen stannade till och att mitt hjärta hoppade över ett slag. Jag torkar bort en tår fast fler kommer rinna, sluter mina ögon glider fram genom dimma. Försöker vara stark i stunder av smärta, hålla mig på fast mark och lätta mitt hjärta. Men smärtan vägrar dämpa så jag fortsätter kämpa, kämpa för kärleken men vet bara inte hur.
Jag är en idiot ett svin rent ut sagt alltid ska jag göra fel alltid ska jag förstöra, men jag lär mig utav mina misstag de är så. Livet är svårt och de ingår! Men jag är stark jag har mina vänner som stöttar mig vänner som jag trivs med med dom klarar jag allt hur svårt de än är.
Förlåt för hur jag är förlåt för hur jag beter mig men de är ibte så lätt efter allting jag gått igenom förlåt för allting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0