b

jag fattar inte hur jag kunde lita på dig, du sa i mina ögon att du aldrig skulle släppa mig.
jaja, jag saknar dig men nu är du borta, när vi träffades första gången kändes allt så bra jag blev så himla lycklig, och när vi kysstes första gången var det som att tiden stanna.
jag kommer alltid finnas för dig du var min ängel och det vet du mycket väl, du var så mycket mer än en pojkvän för mig, du var så mycket mer än bara en kille, du var min själ, du var mitt liv, saknaden blir större för varje dag som går känslan av din närhet och doften av ditt hår, allt som vi hade ligger gömt i mitt hjärta jag svor åp att älska dig och att du var den rätta.
varje natt när mörkret faller så gråter jag i timmar minnen utav dig försvinner sakta in i dimman.
jag saknar oss, och ibland känner jag din närhet, och ibland så ångrar jag vår kärlek.
du tvivlade på oss, du gav upp våran kärlek, du såg på när jag grät men inte sittandes brevid, fortfarande är det svårt att fatta att du ljög, en sista chans för kärlek aldrig att jag dög.
jag saknar våran tid.

Kommentarer
Postat av: Haha

så kan de gå :D Gurkan är min nu :D :D

2012-06-04 @ 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0