inget varar föralltid

17/03-12  -  15/05-12

skulle varit två månader idag, men inget varar föralltid för med dig skulle jag kunna leva med hela livet. Aldrig haft så starka känslor för någon annan som jag haft/har för dig, redan första gången jag såg dig då du stog där på speedwaybanan för två år sen och du kastade en choklad bit i huvet på mig som första intryck kände jag att dig ville jag ha. Ditt leénde gjorde mig varm i hela kroppen redan första dagen, och efter det fick vi snabbt upp kontakten. Det gick några dar och så började vi gilla varann, men sedan dissade du mig för någon annan. Samma sak hände också en annan gång för ett år sen då vi också gillade varann men sen vart jag dissad för en annan. Men sen gick det ett år då vi började va hela tiden igen, vi umgick med samma personer och det blev att vi till slut träffades varje dag. Sen kom dagen då det faktiskt vart vi och den här gången på riktigt allt kändes så jävla bra att det till slut faktiskt vart vi efter så långt tid som jag väntat. Vi hade så jävla roligt tillsammas, vi kunde sitta och snacka om allt och inget jag hade ingenting att kämmas över när jag var med dig jag kunde liksom vara mig själv. Men allting har sitt slut och nu hoppas jag att vi kommer kunna vara som vänner, uppleva allt roligt vi hade planerat att göra i sommar, för skulle verkligen inte kunna leva utan dig som min vän, och i de flesta förhållanden så brukar det bli att man först är vänner sen blir man tillsammans och sen när det tar slut så försvinner hela vänskapen det skulle jag faktiskt aldrig klara av. Men livet går vidare och jag vill bara säga tack för att du gav mig chansen att hitta någon bättre, även fast det kanske kommer kännas jobbigt. Men dig kommer jag alrig sluta älska.
gustav johansson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0