I don´t need glasses to see your beauty

hej, känner att jag inte har orken till att blogga så ofta både för att jag är trött på hur min blogg ser ut jag vill byta header men vet inte hur man gör eller någonting och ingen stäler upp.. så då blir det att man inte orkar oså.
Men aja skoldagen var seg började runt halv tio och då skulle vi ut o paddla o de gick ju verkligen jätte bra för mej o ida? njae inte precis. men aja sen kom jag hem runt ett typ så rätt chill endån.
men har inget att skriva om just nu så skriver ikväll puss♥

Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

sv: Jag förstår precis, jag tror många tonåringar har sådana perioder med sina föräldrar tyvärr :(

Asjobbigt ...

2012-05-07 @ 20:55:03
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0