du var min bästavän men sen försvann allting

Det händer ibland att jag saknar det vi hade tillsammans, jag hoppas du en dag inser hur fin vår vänskap igentligen är. Alla minnen vi skapat är minnen som föralltid kommer ha en stor betydelse för mig. Men de bästa minnena är nog när vi brände upp en vagn och fick kuta och ingen hade mobil o vi kom vilse ifrån varann, och sen gick hem direkt till måns för att gömma oss, och när vi en annan gång sov över hos oskar med han o arvid, med dej kunde jag verkligen vara mig själv med men sen kom någonting emellan oss och gjorde så hela våran vänskap försvann ingenting är verkligen som förr. För då var det en tid som gjorde att vi träffades varje dag nu är det som om att vi bara träffas kanskie en gång i nån timma sen säger vi hejdå o träffas efter någon vecka nästa gång. Jag skulle göra nästan vad som helst för att få uppleva allt roligt igen alla bus vi kunde hitta på. Det är bara med dig jag kan vara så, ingen annan får mig så galen som du. Om du endå förstog hur mycket du betyder för mig och hur mycket vår vänskap gjorde så jag kunna stanna på toppen men när allting örsvann föll allting till botten och nu känns det som att ingenting kommer bli som då. Men man får ta tag i livet och leva som det är nu och inte blicka tillbaka till det som var förr för ingenting kommer bli så igen.
Du var min bästavän ida wiman ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0