om du nu inte vill ha med mejj o göra så får jag väll la ta o lämna dejj ifred även fast det kommer kännas lång lång in i hjärtat.

En svartsjuk flickvän är en trogen flickvän. Om hon inte är svartsjuk när någon har din uppmärksakhet, Så är det bara för att någon annan har hennes!

dagen har tillbringats tillsammans med louise, nathalie, richard, älsklingen och ebba.
Vi har väll gjort som de flesta brukar göra i denna ålderna gå omkring snacka och bah ha roligt.
och sen känns det som om att allt är som bortblåst eftersom min närmsta vän typ lämnat mej osv men inget jag tar upp om i bloggen om varför oså för det vet jag knappt själv.
men bjuder på ett par bilder sen jag o ida vad o sola vid kvännarsjön igår och sen är dom två sista från idag.
btw känner att jag iaf fått en lite brunare mage en innan men aja..brunare skare bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0