tråkigt brää

‎1. Vill du ta ditt ex tillbaka? - nej
2. Civilstånd? - singel brää
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? - ja tyvärr..
... 4. När var sista gången du verkligen skrattat? - haha igår..
5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? - ida tror ja ?
6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? - jaaooooo ;)
7. När var sista gången du grät mycket? - minns jag inte
8. oskuld ? - najj
9. Hur många kan du berätta allt för? - allt ingen, men annars ida
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? - jafifan o sedan önskat mejj något :')
11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? - gurkan o anton? jafifan ;)
12. Beskriv dig själv med ett ord? - Kuuunngg
13. Har du något som hör till ditt ex? - jao
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? - ja :)
15. Fullständigt namn? - ella petra andrea olofsson
16. Favoritlåt? - ingen favorit 
17. Favoritfärg? - grön 
18. Bästa vänner? - ida 
19. röker du? - haha nej.. precis slutat ;) "STOLT"
20. Första kyssen? - filip
21. Sista kyss? - sammy johansson
22. Första kram? mamma?
23. Senast kram? gurkaaaannnnn ;)
24. Senaste meddelande från? Gurkan :)
25. Senaste person som jag någonsin sett? - mamma -.-'
26. Mitt missbruk? - va e de xd?
27. Favorit butiker? - massa?
28. Vem jag berätta allt för? - ida.
29. Favorit djur? - inget 
30. Lång? - 166 :D 
31. Vem har mitt hjärta? - jag ? 
32. Favorit film? -ingen
33. En hemlighet? - om jag berättgar är den inte hemlig längre..
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? - 7
35. De flesta minnen med? - gurkan, nadia axel
36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? - michaela ;)
37. din första kärlek? - första vet ja inte men den jag gillat mest är la gurkan
38. Vem jag inte kunde leva utan? - familj o vänner
39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? - ida o massvis med andra
40. Vem jag älskar mest? - vänner o familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0