svar på frågestund

Alice♥
.vad tycker du om mig?
.hur många läsare har du varje dag?
.3 st du litar till 100%?
.3 bloggar du läser varje dag?

loveuu♥
svar:
*jag tycker du är helt perfekt en utav mina bästavänner du är som en syster för mejj!
*runt 80 o mer oftast.
*dig, nadia och ida.
*idas, din och elins.
love u moooore!


Jennifer
vad tycker du om mig? :)
svar:
* jag tycker du är en jätte snäll söt och rolig tjej jag gärna vill få upp kontakten med igen efetrsom vi aldrig ses längre typ..
Bella
vad tycker du om mig?
Favoritmat?
Hur många har du haft sex med?
Gillar du någon just nu ?
:)
svar:
* en jätte snäll o söt tjej jag vill lära känna mer, var mycket när vi var mindre :)
*spagetti o köttfärssås :')
*2
*ja gustav :p
Richard
-vad tycker du om mig helt ärligt?
- 5 du litar på till 100%?
- Din första kärlek? och varför just den personen?
<3
svar:
* en jätte snäll o rolig kille jag kan lite på, du är som en bror för mejj!
* alice, nadia, ida axel dej.
*haha jadu gustav och varför vetifan det bara vart så han hade något speciellt.

Axl pose
Vad tycker du om mig Ella Boyyyy!!??
(banga gurkan nu dööh)
svar:
*min bästa killvän även en utav de bästa personerna jag vet, med dejj kan man va sejj själv och man har alldig roligt när man är med dej!
*hahahahahahh
iiiddaaaaa
-vad tycker du om mig helt ärligt?
-vilka är dina 3 närmsta vänner??
-vem kan du lita på till 100%
-hur gåre med gurkan???
Svar:
*en utav mina bästaväner, en tjej man kan skratta med åt nästan allt vi har alltid roligt och jag kan lita på dejj och aa du vet nästan allt, fast ibland kan du överdriva lite för mycket dööööh.
* du, nadia alice.
* samma som över.
* haha bara bra döh ;)

rebeccafalk
-vad tycker du om mig?
-tycker du själv att du förendrats? isf på ett bra eller ett dåligt sätt?
-bästa tiden i ditt liv?
-läser du min blogg?
svar:
*en jätte snygg o snäll tjej jag har så sjukt många minnen med kännt varann sen dagis! dejj går att lita på.
* alla förendras men själv har jag inte märkt något men alla har ju sina åsikter så kan inte svara.
* bästa tiden i mitt liv var under sommaren 2011 helt klart!
* ja.

emmieaxmon
vad tycker du om mej helt ärligt?
5 närmaste vänner?
gillar du fortfarande måns?
favorit klädsel?
<3
svar:
*en jätte söt o snäll tjej jag gärna vill lära känna bättre!
* ida, alice, nadia, axel ricke.
* nej jag har insätt vilket svin han är.
* har ingen precis favorit klädsel går i det jag trivs med.
<3

carro A
vad tycker du om mig helt ärligt?
läser du min blogg?
bästavän?
något du absolut inte kan leva utan?
bloggar du läser?
kommer inte på nåra flera:)
svar:
* känner inte så bra, men snäll o söt skulle gärna vilja känna!
* nej inte dagligen men händer ibland.
*nadia tex men dom står högre upp.
* vännerna!
* läser många, men mina närmsta vänner bloggar är dom jag läser mest!

louise!
standars vad tycker du om mig ?
Dina fem bästa vänner?
Hur gåre med gurkan då brä?
3 beste bloggarna?
Det var allt för mig, puss pussssss
svar:
* du vet redan nästan allt jag tycker om dejj så skriver kort, en tjej jag kännt i hela mitt liv vi fick verkligen en bra start redan första gången vi träffades och sen dess har det vart samma klass som gällt, jätte snäll o söt tjej och minnena med dejj är något jag aldrig glömmer!
* står högre upp, men ida, nadia, alice, ricke alice!
* det vet du brä bra brä ;)
* finns många
pusspuss

anonym
Hej :)
är du oskuld?
gillar du någon just nu?
saknar du måns fortfarande?
vilka är dina 4 bästa vänner?
vilka litar du på till 100%?
har du gjort något du ångrar ngn gång?
om du har det vad har du gjort ?
något du älskar?
så lite frågor :)
svar:
* nej
*ja gurkan.
*nej jag har insett vilket han var/är tyvärr.
* nadia, alice, ida axel osv
* samma typ, nadia axel ida ricke alice.
*ja de har jag.
* blivit tillsammans med måns när jag hela tiden visste att han egentligen inte gillade mej.
* finns mycket!

Hannawiman
vad tycker du om mig?
vilka personer litar du 100% på?
fillar du fortfarande måns?
något du inte kan leva utan?
bästavänner?
kommer inte på nått mer <3 :)
svar:
* vet knappt vem du är men snäll o söt :)
* står högre upp.
* nej har insätt vilket svin han var/är.
* vännerna.
* nadia axel ricke, alice, ida
<3

EvelinaPastuhoff
-vad tycker du om mig?
-varför började du blogga?
-bästavänner?
-vilka kan du lite på 100%?
-är det något som du skulle vilja spola tillbaka till isf vad?
-vilka bloggar läser du?

Kram<3
svar:
*jätte snäll o söt, och även en tjej jag var men sjukt mycket förr och skulle gärna vilja få upp kontakten med igen!
* för att jag skulle kunna kolla när jag blir äldre vad jag gjorde som liten osv.
*står över typ.
*ja, sommaren 2011 då allting var så jävla underbart!
*finns många men speciellt mina närmsta vänner.
kram <3

M  O A H E L L S T R Ö M 
vad tycker du om mig helt ärligt?
bästavän?
gillar du någon, isf vem?
vem skulle du kunna döda?
favorit mat? (cepe fråga)
skulle du kunna va med mig? :)
dömmer du folk efter utseende när du väljer vänner?
Kram!
Svar:
*snäll söt rolig.
* står över :)
* ja gurkan!
* skulle aldrig kunna döda ngn men finns en tjej jag verkligen inte vill ha med o göra!
* spaggeti o köättfärssås :')
* ja
* nej de gör jag verkligen inte!
kram

anonym
vilka ställningar har du kört bryshan
svar: inget jag tar upp här

anonym
gjode de ont när du förlorade oskulden?(om du har gjort det)
vem är du tillsammans med?
3 av dina favorit bloggar? :)
svar:
* nja, trodde de skulle göra ondare.
* gustav "gurkan" johansson
* ida, alice nadia kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0