irriterad, sur o trött

irriterad, sur o trött kan de bli mycket värre?
Osams men mina föräldrar pga att jag inte vill följa med på dop imorgon osv osv..
men aja, dagen har vart grym spenderats tillsammans med ricke, anton, gurkan, gustav, anton och metaxsas vi typ drog donk häng körde basket osv :)
senare på kvällen drog gurra, och jag gurkan ricke metaxsas adrian o anton drog ner til lysingsbadet där vi grillade och hade de mysigt! dock fett kallt.. skulle även egentligen ha sovit hos gurkan med han o anton men vart tyvärr inte så eftersom jag tydligen var tvungen att följa med hem.. men får bli en annan dag bilder kommer nog förmodligen imorgon puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0