7 mars 2012

hejhej, klev precis ut ur duschen efter en helgrym dag tillsammans med de bästa "gurkan, anton, gurra och alice" vi har mest dampat o haft de allmänt mysigt!
men runt sex drog alice hem och jag anton gurra o gurkan låg o typ halvsov/brottades i min säng snacka om varmt och trångt.. och sen runt nio drog även anton och gurra så jag o gurkan satt i vidiosamtal tillsammans med sanna axel och ida ricktigt jobbiga typer dedär om man frågar mejj men nu fick ni som ni ville ;)
så aa han drog för ca 45 min sen..
de var min dag de jao och hoppas nu på en lika bra imorgon puss

Kommentarer
Postat av: alice ♥

Drog dock vid 8.. men aja ;) §

2012-03-08 @ 15:55:48
URL: http://aalliicceeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0