grym dag

kom nyss hem för en stund sen, dagen har tillbringats tillsammns med fina vänner, nadia och jag vaknade runt 1 då vi gick upp åt frukost och sedan drog ut med moppen ofixade osv var väll borta i cirka 2 timmar och på vägen mötte vi jonathan franzén, matias högström och fredrik lundgren så vi hade lite race med dom på vägen.. haha men senare på kvällen var jag och nadia med danne och robin så jag var tvungen att åka och hämta dom med nadias moppe helt själv första gången jätte läskigt.. så vi var hemma hos mig och kollade film och hade det mysigt senare drog vi till spökhuset satt där inne berättade spökhistorier osv, och sen drog vi till en husvagn i närheten och chillade och nu kom vi hem. Vart en sjukt bra dag kan jag bara säga! och imorgon kanske vi drar till almvik men hare gött vi hörs puss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0