bästa veckan på länge!

har inte haft tid med bloggen för sen i söndags har jag varit på lysingsbadet varje dag, träffat nytt folk osv, men i torsdags drog kevin och idag drar erik.. 
men jag kan berätta lite om dom tre senaste dagarna iaf för de är typ bara dom jag kommer ihåg..
 
torsdags: då drog jag, nadia, danne, kevin, markus, jocke, sara och saga till spökhuset där vi gick lite och skrämde livet ur varanda seriöst vart verkligen hes då kevin hoppade fram framför mej usch.. och senare på kvällen drog alla vi till korpa samt matias högström där vi dunkade musik och snackade med massvis av godis osv fett mysigt men kallt.
 
Fredags: Först drog jag och nadia till lysingsbadet för att träffa erik men eftersom han var så seg så träffade vi danne så länge, runt nio drog jag och träffade erik, gustav och filip, småkillarna har verkligen damp! skäms inte för någonting seriöst haha så vi dampade, snackade och skrattade en massvis ihop i eriks husvagn, runt elva drog jag tillbaka till danne och nadia där vi satt vid grillen och kollade på alla blixtrar :)
 
Lördags: träffade jag ida, my, emma nadia, filippa, yasse vet inte om det var någon mer, och det var typ helt kaos mellan massa eller aa mest mej erik och my eftersom massa saker kom fram som ingen visste och blablabla.. så vi drog och snacka med erik men de gick ju inte så bra.. men senare drog jag för att träffa en kompis eftersom vi varit osams osv, och på vägen mötte jag erik när han borsta tänderna så då han jag säga hejdå, och nu kommer jag inte träffa han något mer eftersom han aldrig mer kommer hit. på kvällen varte att träffa nadia, danne och robert :)
 
Erik Svensson.
kevin Karlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0