tack tjejer för ni gör mig glad när jag behöver de som mest.

Idag: dagen tillbringades tillsammans med sanna, ebba ida, zanna ni är verkligen underbara tjejer som får mig på så bra humlr nör jag är så ledsen, sanna o ebba sov även här haha vi grät typ hela natten vi satt i en ring o grät snackade om allt typ kärlek osv.. men de va najs iaf få gråta ut.
gårdagen: gårdagen tillbringades tillsammans med sanna, ebba, love, noa o ida vi kollade film och hade allmänt mys körde anden i glaset som inte vart så lyckat men aja skit samma redigt najs vare fett kul o träffa love o noa som jag inte träffat på 5 år ca så tack för dagen alla! ♥
du ska veta att jag alltid kommer finnas vid din sida även om vi bara är vänner nu, jag ska vara vännen du aldrig haft innan din bästavän den du kan berätta allt för om du har det jobbigt för jag kommer lyssna på dig hur intresannt eller ointressant de än är, för jag vill att du ska må bra, jag ska hjälpa dig i vårt o tort dag som natt glöm aldrig det!


n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0