svar frågestund del 1


Emma
när hade du o måns sex senast?
vad för typ av killar faller du för?
en vän du inte kan leva utan?
kör på den vanliga.. vad tycker du om mig blabla?

svar:
söndag den 15 januari.
killar som är precis som måns.
finns många!
du är en jätte snäll o söt tjej jag vill lära känna om på nytt! <3

Elina nilsson
*När förlorade du din oskuld?
* dator vs mobil?
* om du fick byta liv, men skulle du byta med då?
* favorit färg?

fail frågor, vet. Pöss!♥

svar:
*18 aug 2011
*mobil!
*just nu michalela..
*grön :)
puss <3

rebecca falk
Varför är jag så grym?:DDD
Vem var den första personen du var riktigt kär i?
Du litar på mig,vavava????
Vad tycker du ärligt om mig? ♥
svara ärligt nuuu!!
puss lovie

svar:
du föddes så ;)
gustav johansson.
jadå :D
tycker du är en underbar person jag verkligen älskar som ställer upp i allt ! älskar dej! <3

richard karlsson
Vad tycker du om mig? :D <3

svar: du är som en bror för mig!


vad är det bästa som hänt dej? :)

svar: de bästa vet jag faktiskt inte finns väldigt mycket som hänt som jag sakt att de var bäst så aa vene.


ebba:
Vad är det första du kollar på hos killar?

Om du skulle behöva leva med 3 saker/människor, vad/vilka skulle det då vara? :)

söt blogg btw!

svar: tack!
klädstilen :)
mat, kläder o nadia :)

Freddizhh!

 

Dina 5 bästa vänner?
Favorit låt just nu?
3 Killar du litar på?
3 Tjejer du litar på?
och den vanliga lama frågan som alla andra ställer:
Vad tkr du om mej? <3

 


svar:
ida, alice, nadia, rebecca :)
duvarsåmkt
axel, arvid o filip ;p
nadia, alice rebecca :)
snäll liten o söt :D <3

anonym:
När hade du och måns sex senast?

svar: 15 januari ..

ida
Hur många gånger hade du och Måns sex ??
Din bästa vän ?? (du måste välja en)
Vilken skola går du i ??
Favoriträtt ??
Vilket föredrar du :)
Klackskor/Converse ??
Sminkat/osminkat ??
Sommar/Vinter ??
Solsemester/skidsemester ??
Festa/filmkväll ??
Full/Nykter ??
Synd att det tog slut mellan dig och Måns, ni va så söta tsm!!
Kram :)

svar:
14 gånger tror ja ..:p
nadiahamn :)
ellenkey (ellengay)
ingen..
converse :)
sminkat lätt!
sommar!!
solsemester!
beror på
nykter
jo tycker också de är synd eftersom jag verkligen älskar honom, men nu i efterhand får jag reda på en massa andra saker han gjort osv..
kram

Kommentarer
Postat av: sara

hur gammal e du?

2012-01-25 @ 20:25:14
URL: http://sarawiiklund.blogg.se/
Postat av: felicianelson:)

Det kanske är lite sent att fråga nu men jag gör det endå ;)

* hur länge va du o måns tillsammans?

* vad tycker du om mig (även om vi inte träffats) ?

* vad heter du i mellan namn?

* vilka är dina bästa kompisar?

* gillar du någon annan nu eller håller du fast vid måns även om ni inte är tillsammans längre?

* hur mycket festar du?

2012-01-26 @ 17:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0