skogshagas fridtidsgård där hänger man om man inget liv har

slutade runt tolv idag, då ida och jag drog hem till mig sen kom även tilda och emelie och vi hade allmänt damp eller iaf jag o ida kunde inte sluta skratta om man säger så.. sedan drog emelie hem och jag ida o tilda drog till skogshagas fridtidsgård där även oskar, arvid harald och måns kom, dampade omkring där osv med några andra som också var där.. men kan säga att det vart en riktigt lyckad dag puss ♥

ida du vet vart du har mig jag kommer alltid stå vid din sida och stötta dig i torrt som vått dag som natt glöm inte det! jag ska hjälpa dig upp på fötter igen hur jobbigt du än tycker det känns för när du är ledsen blir jag det också!
du ska veta hur mycket du betyder för mig gumman du är som en syster för mig min andra halva jag älskar dig hjärtat var stark så klarar vi det här tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0