kände för att skriva av mig lite

hela kroppen skakar, får knappt någon luft, tårarna rinner och de vill aldrig ta slut och jag vill bara försvinna känns som att kroppen snart inte orkar mer.
jag hatar verkligen stilen du kör med som om jag inte märker hur dum tror du jag är egentligen?
du beter dig som en idiot rent ut sakt, eller beter och beter du är en idiot! eller de är så som jag känner just nu iallafall.
jag kanske ångrar att jag skrev idiot sen, men i det här tillfället gör jag verkligen inte det.
Vem beter sig sådär igentligen det är ju sjukt och nej jag är inte den enda som tycker det jag har många andra som också håller med mig, tyvärr men så är det.
Förlåt men jag tycker inte om sättet du behandlar mig på, men jag ska kämpa mig igenom dehär hur ont det en kommer göra för jag tänker inte bli behandlad som skit det kanske kommer göra ont långt in i hjärtat men det är smällen jag får ta!

Kommentarer
Postat av: iiiddaaaaa

gumman du klarar detta du måste tyvärr göra det valet som är bäst för dig!finns et vet du"

2012-01-13 @ 23:04:53
URL: http://iiiddaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0