jag gråter för någon som aldrig skulle gråta för mig.

har ingen ork i kroppen orkar knappt resa mig upp, tårarna bara rinner och det känns som att jag ska falla ihop.
att veta att det snart är över får mig att må skit kan inte sluta tänka på det, de kommer upp i huvet hela tiden det går bara inte att släppa. du har en sån stor betydelse för mig. att snart få veta att det är över då jag står där själv och ser dig gå nej kan inte tänka tanken men snart är det tyvärr så, tårarna faller så fort jag tänker på att jag aldrig kommer få hålla om dig igen, aldrig få känna dina läpper mot mina, aldrig få kalla dig min igen det sårar mig, och det känns långt in i hjärtat! mitt hjärta är i flera delar och det kommer ta en evighet innan det är helt igen.
men jag vill bara att du ska veta att för mig kommer du vara den killen jag älskar mest.
måns du är den ända killen jag vill ha, men jag ska försöka kämpa mig igenom dethär jag ska vara stark så länge jag orkar. du är bäst och dethär kanske är sista dagen jag kan kalla dig min så jag vill bara säga " älskling du kommer föralltid vara min innerst inne och så är det jag minns det som igår då vi låg där i sängen och du höll om mig jag var verkligen lycklig, det kommer vara minnen för livet både för dig och för mig, glöm aldrig det jag älskar dig måns nordén ".

Kommentarer
Postat av: alice ♥

Ella, du vet att jag är vid din sida dygnet runt, du klarar det här du är stark!

lämnar du mig så kommer jag följa med dig ändå!

Jag älskar dig Ella! ♥

2012-01-22 @ 13:16:20
URL: http://aalliicceeee.blogg.se/
Postat av: fannykiihl♥

<3

2012-01-22 @ 14:53:40
URL: http://fannykiihl.blogg.se/
Postat av: miraholgersson ♥

nu är vinnaren av veckans blogg utsedd, kika in för att se om det vart du! :)

2012-01-22 @ 17:09:50
URL: http://miraaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0