hes som aa du fattar

haha känner mig typ ännu hesare nu en vad jag var innan idag, haha och det är eftersom jag ida och axel asp haft en väldigt grym eftermiddad tillsammans, kände att det verkligen behövdes en träff med axel eftersom han var sjukt jävla saknad den grabben inte träffat han sen i sommras typ! träffade även gurkan och anton en liten snabbis innan som också behövdes.. haha var typ med i den där stormen som kom in över västervik kände att jag höll på att blåsa iväg. men aja skit i det jag axel ida har då vart nere i axels studio och sjungit och spelat gitarr osv eller axel spelade gitarr jag och ida sjöng fett najs! så är fett hes nu, men känner att jag måste träffa dom snart igen! <3
bild på axel sen i maj..<3
saknade tider dedär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0