dag 1. presentera mig själv

hej, jag är en 14-årig tjej som lever livet fullt ut. Jag bor i västervik och på min fritid hänger jag med vänner, familj och min underbara pojkvän.
Och för er som inte visste är jag kungen utan pungen! ♥
slänger även in en bild på mig själv..

vaknade upp av att ida sparkade mig idag runt klockan 1, då skulle vi egentligen träffa carro och följa med henne ut till stallet men varken jag eller ida hade någon stor lust så istället träffade vi jesper albin och nadia vi drog te ida osv chillade och hade allmänt roligt, senare på kvällen kom även älsklingen förbi så vfa med honom en stund också, så en riktigt lyckad dag faktiskt!
slänger även in två bilder från inatt en på min mun då jag tagit percing i läppen fast som jag även tog ut.. vet faktiskt inte varför och sen en på mupp wiman och hennes percing :)

Kommentarer
Postat av: DU är cp

Du vart äckligt ful i percing :s dock var du det innan

2012-01-06 @ 23:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0