älskar er mina underbara vänner!

hejhej, vaknade för ngn timma sen av att ida verkligen inte kan vara tyst utan hon börjar rota efter datan överaallt..
men iaf gårdagen slutade sjukt bra började dagen med att hanna kom te mej hon var verkligen saknad sxen träffade vi även peter o johan, senare drog dom och jag drog vidare hem te sanna där thilda ida my o emma  befann sig men det hände lite saker så ah som sakt jag o ida drog därifrån, vidare till mejeriet där även saknade axel asp kom va där med en massa fint folk som var stolta för dom kunde köra biljard bättre en mej.. ida vart även nattgäst här och inatt blir vi också nattgäster hos axel eller iaf så som de är sakt,
kommer bli redigt mysigt men aja hare bra eller juste ska även färga håret idag om jag får tag i pengar hehe pusshej♥

Kommentarer
Postat av: saandra FOTOBLOGG

fin blogg!

2012-01-28 @ 12:21:34
URL: http://saandrasfooton.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0