tråk kallas de

AVSLUTA MENINGEN; 
Jag saknar - sommaren 2010/11
Jag pratar - oftast för mycket.
Jag skrattar - väldigt fult
Jag tycker om -Mina vänne roch familj.
Jag avskyr när folk - Tror sig och snackar en massa bullshit
Mina närmaste vänner är - ida
Min första vän hette - rebecca, amanda lollo?
Min första kärlek hette - filip tror ja (inte seriöst)
Kärlek är - En underbar känsla
Min favoritfilm är-
När jag borstar tänderna - så borstar jag tänderna haha
När jag lagar mat - Så blir det oftast bra
Jag är rädd för - Framtiden
Jag önskar - man kunde spola tbx tiden
Den värsta känslan är -  oroar sig för saker man tror kommer hända.
Den bästa känslan är - lycka
Jag vill - att det är sommar
Jag är bäst på - att vara klantig och tjurig.
Jag är sämst på - engelska
Jag kommer alltid att vara - mig själv
Det finaste som finns - är att vara med vänner och familj
I sommar - tänker jag ha kul.
Sist jag grät var - nyss
Jag kan - vara väldigt tjurig om jag vill.
Min mobiltelefon är - mitt allt
När jag vaknar på morgonen - Är jag oftast tjurig..
Innan jag somnar - Så kollar jag vad klockan
Just nu tänker jag på- kärleken
Mitt första barn - kommer om ganska många år
Det fulaste som finns är - falska människor.
Jag har aldrig - varit i Usa
Idag har jag - varit med ida o mickis
På gymnasiet - kommer jag kämpa!
Jag vill verkligen - ha tbx sommaren 2010/11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0