Du är en av mina bästa

du är en av mina bästavänner, men nu känns det som vi bara kommer längre och längre ifrån varann nu när båda har börjat umgås med folk inte båda tycker om, vilken jag egentligen inte tycker är bra eftersom vi kom så nära varann på så kort tid.
Med dig kan jag vara mig själv, jag vågar stå för vem jag är tillsammans med dig. Jag kan göra saker jag aldrig skulle kunna göra med någon annan med dig.
Jag har minnen med dig som jag aldrig kommer att glömma som när du o jag sprang in i skogen och min mobil gick sönder och jag inte hittade dig så jag fick gå o leta och desutom var det mörkt också och så sprang vi hem te måns bara för att berätta åh herregud vad roligt det var.
Men nu känns det som om båda har förendrats och vi glömmer varann vi träffas varje dag i skolan men innan var vi hela tiden på fritiden nu är det aldrig så..
Jag kan berätta allt för dig saker jag bara säger till dig och ingen annan för jag vet att det alltid kommer stanna hos dig och att du inte är en sån person som får höra någonting och sen vet hela stan om det, för jag vet att det stannar hos dig! Jag litar på dig till 100% jag svär!
Du är en sån jävla bra vän så det inte är sant, en sån vän alla borde ha och inte bara jag. För när man väl känner dig så bra som jag vet man att du verkligen är en sån vän alla borde ha. Jag fattar inte att för ca 1 & ett halft år sen hatade vi varann kunde snacka skit om varann och kallade varann för ah saker jag inte vill ta upp och de var bara för att både gillade en o samma kille? HAHA nu när man tänker efter fattar man hur jävla omogen man var, och nu i efterhand skrattar man bara åt det.
Men jag vill bara att du ska veta att du är min bästavän och att jag älskar dig av djupet av mitt hjärta älskling!
Du är grym Ida Charlotta Wiman ♥


Kommentarer
Postat av: iiiddaaaaa

gumman vad jag älskar dig vi bnara glider ifrån varandra mer och mer detta får bara inte hända<3

2012-02-17 @ 22:09:45
URL: http://iiiddaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0