det finaste jag vet

du var en ängel för mig, så varför hände det här?
ett misstag som förändra allt, hela min värld.
du har förendrats så mycket, jag vet knappt vem du är.
Vart tog personen vägen, som alltid fanns där?


hejhej, vetifan vad som hänt med min text, har inte ändrat någonting på bloggen eller så, förhoppningsvis är det bara såhär i detta inlägg.
Men aja när som helst drar jag mejj hemm till michaela som även blir nattgäst hemma hos mejj, och sen runt sex träffar vi kevin o dom som vi var med igår eller bara kevin o fredrik hänger inte riktigt med..
Och sen kommer även ida hem närsomhelst så blir även att träffa henne, har verkligen saknat henne!
men aja taggar nu inför en grym natt med massvis med chips o dipp!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0