02/02-12 skulle vart två månader med måns idag men tyvärr blev det inte så..

ah hejhej, har verkligen ingen blogglust både för jag aldrig är inne på datan och även för att jag har de lite jobbigt just nu men aja, gårdagen spenderades tillsammans med preusse vi kollade lejonkungen sedan träffade jag ida min mupp wiman najs jao :)
idag träffade jag amanda o zanna dunkade musik och typ garvade osv, roliga brudar dedär! känner även ett stort HAT för all snö som kommit usch hatar de verkligen men aja efter snö kommer solsken! men hare bra puss♥
känner mig ensam, har slut på ord att se dig gå där i tjöjan jag gav dig med ditt gyllenbruna hår dina blågröna ögon ovh dina gulliga lockar känns så jävla konstigt, skulle göra allt för att du skulle bli min igen. Vad vare som gick snett egentligen allt var ju så jävla bra ett tag det kändes som jag hittat rätt som att du var killen jag letade efter men tydligen vare inte så, men av dom 3 månaderna vi var på g/tsm och dom 52 dagarna jag kunde kalla dig min var verkligen en underbar tid en tid jag aldrig kommer glömma. jag minns när du gav mig min första kyss av dig vi stog under min balkong allt kändes så rätt som att tiden stannade under några sekunder den känslar kommer alltid finnas kvar.
För mig kommer du alltid vara killen som fick min värld att stanna "månsnordén".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0