nyår

mina nyårslöften är:

-att jag ska börja tro på mig själv och kämpa för det jag älskar.
-försöka bli en bättre människa.
-sluta röka.
-göra sommaren 2013 bättre en denna som dock var den bästa! men världens finaste vän nadia hamn! <3
 

jag vill även säga tack för ett ännu underbart år som mina vänner skapat, har fått så sjukt många nya vänner och många jävligt bra minnen jag aldrig kommer glömma!
sommaren 2012 var de allra bästa under 2012 och även våren.. men våren vill jag bar glömma!
sommer 2012 gav mig minnen för livet aldrig har jag haft så kul som då, och vännerna jag fick dom är ju helt otroliga , bäst rent ut sakt!
men aja jag hoppas nu på ännu ett roligt och bra år och förhoppningsvis ett ännu bättre! Ha ett jävligt bra gott nytt år mina fina vänner, minä rakastan sinua! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0