marcus åström

gårdagen var grym! slutade runt tjugo i tre då jag var i ishallen men drog tillbaka till skolan där linn satt och väntade där var vi till lite efter fyra och väntade på marcus från o-hamn som vi skulle träffa för typ första gången.. men för att va första gången så vare riktigt kul, eftersom ingen av oss var blyga eller någonting alla kunde vara sig själva redan från första stunden! 
Liksom marcus slängde ner mig i snön dock låg han typ underst och jag över haha, sen hölkl han fast mig så jag inte kom upp så vart en aninge blöt och samma sak hände flera gånger.. 
vi käkade pizza eller aa jag och linn gjorde.. och där satt jag och hade kebab sås runt hela munnen och såg ut som jag vet inte vad.. men aja! runt halv tio åkte marcus hem med bussen.. men ska träffa han igen i veckan i think <3
 

Kommentarer
Postat av: Meijacrazyy♥

Kolla in på min blogg, lämna en kommentar , skriv gärna vad du tyckte om den. Kram♥

2012-12-16 @ 14:13:24
URL: http://crazyyfrogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0