fyfan vad vi är bra 9P!

hejhej, vart en grym dag idag haft julinnebandy, där man skulle köra matcher mot de andra legen i skolan, 9or mot 9or 8or mot 8or osv ah ni fattar, sen skulle man även klä ut sig eftrsom de också var en tävling bäst utklädnat får pris typ, våran klass var utklädda till fans! 
Men aja, är fett stolt över mig själv som faktiskt gjorde ett mål trodde jag aldrig att jag skulle göra så mycket som jag är rädd för bollar typ.. men aja stolt är jag iaf! dock åkte våran klass ut precis innan finalen vi behövde ett mål till, vi låg bra i början men ah gick lite dåligare i slutet av den matchen, men tredje plats är vi stolta över för vi hade kul! Och jag och ida är nog bland dom bästa hejarklackarna eller vad det heter jag svär!

 
men nu har jag precis sätt klart julkalendern och ah jag tycker faktikst den är ganska fjantig faktiskt.. tycker mer om sjömansmöss o diselråttor som gick för ngt år sedan men aja nu väntar jag på linn, hare gött puss!
två bilder från idag! fler kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0