denni golvmannen.

hejhej, har inte bloggat på en vecka nu men har inte haft tid eller ork tyvärr men ska skärpa mig haha..
så bilderna sen norrköpiung kommer nog förmodligen inte upp för det fumkar inte.. men aja kan bara säga att det var grymt!
men hade iaf btvå nattgäster här inatt haha dog nätr jag vaknade då richard ligger i sängen och tar upp hela jävla sängen jag ligger i bäddsoffan och ligger hur oskönt som helst eftersom den är jävligt hård.. och sen ser jag denni ligga med händerna i fickorna på rygfg utan täcke eller kudde på golvet hahahahah.
och snart ska vi tre käka pizza mums!
men skriver mer imorgon pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Johannes och grejer, vem är det?

Svar: det är en gammal bild sen i sommras!
ella olofsson

2012-12-15 @ 22:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0