chill dag i oskarshamn!

gårdagen var grym tog bussen vid 11.20 upp till o-hamn för att träffa bästa marcus.
dit kom jag runt halv ett så då drog jag upp till honom där han var ensam hemma, vi mest chillade snackade osv tills vi gick ut med hundarna, och jag som hatar hundar.. men tycker iaf om lillen den stora va bara läskig haha.. 
Resten av dagen spenderades i sängen typ förutom när robin var med eller jo kanske haha robin satt och lira och jag och marcus typ halvsov i sängen.. 
tog bussen hem vid 11 eftersom jag missade bussen som gick vid 9, men en lyckad dag vart et iaf, saknar honom redan.. men får hoppas att vi träffas så snart som möjligt, kommer dock bli jobbigt när skolan börjar eftersom vi då bara kommer kunna ses på helgerna.. men skriver mer senare ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0