Ska inte ägna en enda minut på dej mer nu är de slut.

Jag fattar inte hur folk kan bete sig inland, idiot är mitt ord försöker få uppmärksamhet blir bara så jävla irriterad så beter man sig förihelvete inte! Redan sen första gången jag träffade dig har jag vetat hur falsk och dum i huvudet du är men ändå har jag inte brytt mig bara fortsatt leva utav lögnen och låssats vara glad när jag är med dig. Men de är slut med det ska inte ägna en ända minut på dig mer hur jobbigt det än kommer att vara, våran vänskap har hoppat upp och ner så de är väll skit samma hur eller hur vi har ju inte precis varit bra vänner nån gång under dom här åren.
Men jag vill bara att alla ska veta att ni ska aldrig lita på en person som sen kommer gå bakom ryggen på er när ni tror att ni är vänner, för sånna idioter finns det tyvärr.


Kommentarer
Postat av: alice ♥

finns här gumman, ♥

2012-08-22 @ 19:24:05
URL: http://aalliicceeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0