Mobilbloggar

Hejhej drog till Lysing vid sex idag ungefär, där träffade jag nadi Thilda Zanna och Ebba vi gjorde väll inte så mycket chilladde mest o körde fotboll. Senare på kvällen kom Olle och vi all körde typ fotboll sen drog Zanna och Thilda och massa skit minns fan inte. Men Nadia Ebba och Danne började bli osociala så då drog jag och Olle jaja verifan varför på en promenad och bah snackade om allt och inget, sen drog vi ut på något berg och kollade på månen som speglade sig i vattnet, va fan fett Najs och även lite mysigt faktiskt, synd bara att han åker på onsdag. Men iaf imorgon blire också att dra till Lysing där man ska träffa Olle igen ska få åka på hans segway och massa skit har vi bestämmt kommer bli fett fint dock kommer de nog gå åt helvete eftersom jag aldrig ens stått på en såndär.. Men antingen gåre väll kanon eller så slutar de med att jag ligger på marken med brutna ben och bah skriker haha men de är sånt som märks, nu ska jag iaf sova hare bra godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0