du kom som en vind

våran vänskap är som bortblåst och bara våra minnen finns kvar, vi sa att vi skulle hålla ihop vad som en hände, du och jag vart 1 och vi blev snabbt bästavänner, men nu idag står jag här utan den vännen. Du sa att jag var underbar din finaste vän men var det bara en stor lögn? du sårade mig vad gjorde jag för fel?
ena dagen var du min vän och dagen efter säger du att alla hatar mig och att jag är en jävla fitta?
tyvärr men så är det inte, du sa till mig att jag dissade dej för att jag var med andra vänner som du inte tycker om sen började jag träffa dom mindre för att egna mer tid åt dig min "bästavän" men sen gör du precis likadant mot mig du börjar vara med andra som är mycket bättre en mig tydligen? dock även som är mina vänner också men ändå vill du inte träffa mej?
men jag tänker inte sitta och fjäska fram en vänskap med dig igen, det är ditt val och du kan ju komma tillbaka när du känner för det.
Men jag hoppas bara att du tänker lite innan du förlorar våran vänskap helt? för Wow jag var inte med dig o din kompis en kväll pga att jag färgade mitt hår, men ska man säga upp vänskapen för det och säga att jag beter mej som en fitta osv då? nej så gör man inte. Utan tänk ist på allt annat fint vi har gjort tillsammans som tex när vi var vid tallen och hade lite kul med en barnvagn oså när vi sov över hos oskar o arvid och hade en massvis med damp där och allt annat vi gjort tillsamans tex percingen, blackstad osv, tänk på de bra istället för allt dåligt, för jag tror att du innerst inne inte vill ha det såhär? men jag kanske har fel vad vet jag.
men för mig kommer du föralltid vara den tjejen som alltid fick mig att skratta när ingenting ens var roligt, den som jag kunde säga allt till och den jag kunde göra helt knäppa saker med. Jag älskar den tjejen jag en gång lärde känna hon som vågade vara sig själv och inte låssades vara någon annan när hon är med andra vänner för jag vet hur du egentligen är och den personen är du fortfarande innerst inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0