allt är som bortblåst

gårdagen: spenderades tillsammans men michaela sen drog vi även o träffade massa annat fint folk, richard, ludde, andreas, älsklingen, erik och david tror de va dom :') de satt mest o snackade oså medans jag typ frös ihjäl hade seriöst ingen känsel i ben o armar o när mamma kom runt 11 o hämtade mig kändes det som att jag skadat benen när jag gick till bilen förjävlans ont gjorde det!
och sen hade jag ju redan skadat mejj eftersom jag är bland dom klumpigaste som finns som ramlar ner från bökensveds läktare genom att tappa balansen o föll baklänges så har svullen rygg o lår najsigt..

men idag drar jag mejj ut till almvik där jag träffar mikaela som var sjukt länge sen jag träffade så ska bli sjukt fint så skriver senare puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0