# jag var rädd för att du skulle lämna mej och det var precis det som hände

Enda sen första gången har jag varit rädd för att du skulle lämna mig, även att du sa att du aldrig skulle göra de och att jag betydde mest för dej. var det bara en stor lögn? För nu står jag här ensam utan den personen jag verkligen älskar och som jag aldrig ville förlora. Nu har det hänt, minns du inte allt fint vi hade och allt vi gjorde tillsammans, när vi satt i en bild i mer en 5 timmar som brukar va det tråkigaste som finns men ist vart det sjukt kul bara för att du var där och fick mig att skratta, när vi sprang förbi ulrik bara för att vi ville komma te grönan,, när v gick spökhuset och allt vi hade ju till & med planerat att åka med din mormor te spanien i höst. Du var den bästa för mej, den som alltid fanns för mej när jag mådde som sämt den som respekterade mej för den jag var. Vart är den personen?
Jag känner mig verkligen ensam utan dig även om jag har andra som finns för mej och som får mej att va glad, jag sitter o gråter när jag tänker på det vi gjorde.
Jag vill bara att du ska veta att du är personen som betyder allra mest för mej den jag ser upp till jag älskar dej!
Enda sen första gången har jag varit rädd för att du skulle lämna mig, även att du sa att du aldrig skulle göra de och att jag betydde mest för dej. var det bara en stor lögn? För nu står jag här ensam utan den personen jag verkligen älskar och som jag aldrig ville förlora. Nu har det hänt, minns du inte allt fint vi hade och allt vi gjorde tillsammans, när vi satt i en bild i mer en 5 timmar som brukar va det tråkigaste som finns men ist vart det sjukt kul bara för att du var där och fick mig att skratta, när vi sprang förbi ulrik bara för att vi ville komma te grönan,, när v gick spökhuset och allt vi hade ju till & med planerat att åka med din mormor te spanien i höst. Du var den bästa för mej, den som alltid fanns för mej när jag mådde som sämt den som respekterade mej för den jag var. Vart är den personen?
Jag känner mig verkligen ensam utan dig även om jag har andra som finns för mej och som får mej att va glad, jag sitter o gråter när jag tänker på det vi gjorde.
Jag vill bara att du ska veta att du är personen som betyder allra mest för mej den jag ser upp till jag älskar dej!

Kommentarer
Postat av: rebeccafalk♥

finns här om du vill snacka ella! puss

2011-09-25 @ 19:06:57
URL: http://rebeccafalks.blogg.se/
Postat av: bellaaaaa

hänt ? Vem ? :(

2011-09-29 @ 18:48:11
URL: http://myworldbybella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0