# allt är som bortblåst


jag vet att allt är slut och att allt vi hade aldrig kommer bli som förut, jag har gjort misstag som jag aldrig kommer förlåta mej för. Att förlora min allra bästavän är nog det värsta som hänt mej ja kan sitta o gråta när jag tänker på dej i skolan innan jag somnar bilen överallt. jag vet att du aldrig kommer att vilja ha tbx mej som vän efter de här så ska väll inte försöka de är väll en på miljonen. Allt vi hade är som bortblåst o jag saknar dej redan nu när jag ser dej känns det som om världen bara stannar upp och det bara är dej jag ser, tjejen som lämnade mej o som fick mej att förstå vem jag verkligen va, den som fick mej att må bra nu är allt tvärtemot precis som det var innan. Jag har mått dåligt pga vänner men jag lovar det här är det värsta..
Förlåt mej hjärtat det var verkligen nt meningen att det skulle bli såhär. du kanske inte ens läser det här men om du nu gör det vill jag att du ska veta att jag älskar dej vad som en händer. Minnena med dej är som bortblåsta hela det här året har jag ägnat med dej jag minna allt vi gjorde :/ Snälla hjärtat den ända jag vill just nu är att du o jag blir vänner igen. Jag vet att ingenting kommer bli som förr och det svider långt inne i hjärtat det känns som de finns någonting som fattas där o de är platsen som tillhörde dej. du kommer föralltid vara som en syster för mej oavsett om du vill eller inte! du är den finaste för mej..

Kommentarer
Postat av: nadiahamn

ta bort bilden, fattar du inte att jag aldrig mer vill se dig mer och jag bryr mig inte mer om ditt jävla "liv".. så läggnert. !

2011-10-07 @ 18:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0