spanska med 7L kan det bli..Sämre?

hejhej, sitter nu här i grupprummet inne på spanskan 7L och väntar på att den ska ta slut segt, för runt ett ska jag dra o klippa mej och jag har tvingat rebecca att följa med även om hon nu inte vill ;)
så därför sitter jag här helt lonley och egentligen slutade jag vid 11 idag..
senare blire att kanske träffa alice ifall hon kunde och vi lär säkert träffa några fler eller något. men hare bra skriver mer ikväll, för snart ska jag dra o klippa lugg! haha usch nej skoja bara heiido ♥


du är den finaste jag vet! ;*

Kommentarer
Postat av: alice

sv; ni är mina fjortisar :D



du är underbar <3

2011-11-16 @ 13:48:42
URL: http://aalliicceeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0