läs förfan inget liiivv

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Japp
hur många har du varit kär i? - 2
är du kär just nu? - inte kär

- Tio frågor om dig själv
namn? - Ella
när fyller du år? - 22 augusti
några piercingar? - Öronen,naveln
vad har du på dig just nu? - fuuunnkiiss
vilken årstid är bäst? - sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Sova länge
vad tycker du mest om hos dig själv? - Ehm.. inget typ
vad är du bra på? - Jag vet inte
vem älskar du mest på denna jorden - min mamma o pappa. (beccaaa)
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med någon

- 10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Ingen vet allt om mig.
vem är den roligaste av dina vänner? - Alla är roliga på sitt sätt
vem är snyggast av dina vänner? - Alla
vem är den du helst har filmkväll med? - Vem som helst av doooom
vem av dina vänner är mest "evil"? - eeelinn, meheheheh

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Min mamma
har du bra kontakt med båda dina förädrar? jao
vem är farligast i din familj? - Jag
vem ser roligast ut i din familj? - pappa :)
vem är coolast? - Jag! 
har ni något husdjur? Nej
vem har du mest gemensamt med? - pappa
vem står för underhållningen? - Jag lungt
vem sover du oftast med? - Min kära mobil <3

roligaste kvällen med familjemedlem? - Finns många

- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - vart med elin sally o becca.
har du varit glad idag? - Japp 
har du varit ledsen idag? - Nej 
har du gjort något bra idag? - skämt ut becca (Y) hihi
vad ska du göra nu? - äta upp mina cheezballz o hustler :D
har du gjort något dåligt idag? - njae.. det var bara kul o skämma ut beccis :)
vad har du ätit idag? - mat?
har du duschat idag? - Ja
är du trött nu? - njaaae
vad händer imorn? - samma som idag o sen viktor o måns :)
går du i skolan? - Nej, vad är en skola? 
du varit i skolan idag? - Lov vafan ?

 

- ANNAT

Hur mår du just nu? - sådär

Har du piercat dig? - ja skrev jag inte det där uppe ?
Är du hungrig nu? - Nej 
Vad är klockan nu just nu? - 00.49
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Fb, bloggen.

- TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - niklas
Vem ringde du senast? - becca
Vem sms:a till dig senast? - månsnordén
Vem sms:a du till senast? - Lovebertilsson.

 

- FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - ngn minut sen kanske ?
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - vid tre idag typ.

 

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - Nej
Har du sminkat dig idag? - alltid.

 

- MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - Såklart 
Vilket är ditt favoritband? - har ingen favorit
Vad gillar du för musik? - Olika

 

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Ja
Har du fler än 3 jeans? - Ja
Har du fler än 5 tröjor? - Jaaa

 

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - Ja
Använder du wax? - Nej
Använder du ögonskugga? - Nej 
Använder du kajal? - Nej
Använder du hårspray? - nae
Använder du volymspray? - Nej
Andänder du mousse? - Nej
Använder du parfym? - Ja
Använder du läppglans/läppstift? - Nej
Använder du brunkräm? - foundation
Använder du rouge? - Nej
Uppsatt hår eller hängande? - Hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? - ja.
Duschar du varje dag? - varannan
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Haha wtf?, nej

 

KÄRLEK
Är du kär just nu? - inte just kär fortfarande? 
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du ett förhållande? - Nej
Är du romantisk? - Alltid
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - jao
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - filip i think om jag minns rätt var wett liten.
Hur länge höll det? - hur ska jag minnas?
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Jag vet inte
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej
Vem sov du senast bredvid? - Min mobil
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Meheheh sammy :) 
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - Nej förfan
När fick du din första kyss? - Dagis hahahah 
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Inte en aning inte precis frågat.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej!!! 
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej!! 
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Vet inte riktigt 
Vad gillar du för stil på tjejen/killen ? - Det som är snyggt :)


Kommentarer
Postat av: elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

vem av dina vänner är mest "evil"? - eeelinn, meheheheh





HAHAHAB VEEEM ELIN?:(

2011-11-04 @ 15:03:16
URL: http://elinsofiaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0