grattis storebror!

chacha.. dagen har tillbringats med mupparna, först hem te bror som fyller år idag grattis! senare runt halv sju gick jag och mötte upp måns och vi chillade lite gick o köpte mina napper som jag bad måns göra i förra inlägget men tyvärr fick jag köpa dom själv..senare dror vi förbi eric o va med honom senare kom även Viktor, runt tio drog de flesta hem och jag och måns började gå hemmot haha men tillslut hade jag så ont i fötterna så tvingade min underbara mamma att hämta mej (A) så kom hem för ngr minuter sen, imorn äre då äcklig skola jag inte vill till men om drygt 6 veckor äre la jullov chill längtar redan men hare gött puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

äre måns nordén, eric hälleblad och viktor hellman ?? :)

2011-11-09 @ 20:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0