går nog ner i vikt efter dehär.

hej bara så alla vet jennifer lundgren är den lataste personen jag vet!
haha dagen tillbringades först med alice och vi hade lite "smått" damp.. senare drog vi o mötte jennifer o vi drog typ till sporthallen o kollade när de tränade, senare drog jennifer hem o käka osv o jag o alice väntade, men hon drog efter ett tag så jag drog o mötte upp jennifer och vi drog sedan te gurkan där vi skatade o cyklade enhjuling "vilket liv" drog sedan te ishockeyn o glodde litte sen fick ju då jennifer en sån ide att dra ut o träffa mela o fenny enda ute vid gränsö slott så vi cyklade enda ut dit o sen när vi kom fram ringer vi dom o så säger dom att dom inte kan ses man ba (kämpat såhär mycket för ingentiing O.o )
så fick ett bra idrottpass om man säger så men nu ska jag slänga på en film o tjocka i mig glass puss.
slänger även in en bild på snyggingarna jag träffat idag :p

Kommentarer
Postat av: elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv: hahahhaha ja ja vet:D<3

2011-11-02 @ 18:45:17
URL: http://elinsofiaaaa.blogg.se/
Postat av: elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

sv: HAHHAHAHAHAHAHA <33

2011-11-02 @ 20:14:13
URL: http://elinsofiaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0