du var min bästavän en gång i tiden, men du lämnade mig, men du kommer föralltid inners inne vara samma person som du var för mig en gång i tiden.

dagen har vart grym bara så alla vet de dåvaaaa, haha träffade först emma som kom te mig efter skolan ingefär sen drog vi o mötte upp mira o moa va med dom enstund sen kom även alexanda o my, sen drog typ allihopa o jag va me nathalie o nadia sen drog ju då nathalie och jag o nadia dampade omkring där helt lonley snackade gamla minnen osv saknar verkligen allt, och bara så duvet du kommer föralltid vara som en bästavän för mig.. men iaf nu ska jag slänge mej i sängen o läsa min frida tidning som kom idag pusshej ;*

Kommentarer
Postat av: elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv: duär<3

2011-11-24 @ 16:22:39
URL: http://elinsofiaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0