13.37

jag tänker på den tiden då vi alltid kunde skratta då du fyllde varenda jävla dag i min allmenacka, vi kunde snacka om allt o inget jag visste att du alltid skulle svara om jag ringde. vi var så jävla tajta du var min bästavän och jag saknar våra tider då vi umgicks nästan gämt, det sägs att tiden läker alla sår men inte mina för varje dag som går blir det bara mera lida, jag är svag på in sidan men det vill jag inte visa vill inte visa att jag gråter för det är så pinsam, men du drog våran tid har passerat vi som förr var bästa vänner vill ej se varann nå mera, kan inte snacka skit om dig för det är du för fin för, men du snackar skit om mig varför gör du så för? jag önskar hela tiden att du knackar på min dörr och att vi glömde allt som hänt och allting blev som förr. tårar faller sakta ner för min kind för alla sköna minnen som jag nu ser stegen dom är tunga dom tar jag sakta fram jag letar efter någon som vill hålla i min hand jag väntar på dig som när ska du komma för jag saknar dig så att jag inte ens kan somna, tiderna vi hade ja dom var underbara, det finns inget som någonsin kan förklara ja någonting gick snätt ja allt vart helt knas jag fattar ingenting när jag tänker tbx för jag känner ett svek jag känner tomhet för jag älskar dig så det är det ända jag vet, lyckan är slut tomheten tar över jag skiter i dig nu för jag trodde vi var som syskon men du högg mig i ryggen och snacka massa skit så pass på dig du behöver inte titta hit, vänner finns det få av dom växer inte på träd så öppna ögonen och se den du håller kärt ta vara på den vänskap som du alltid får ja njut av den genom alla dina år.
Låten är underbar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0