When you smile I Smile.

I think I die when i see this picture.


hejhej, sitter nu här efter att jag precis vart hos månsälskling och chillat lite, spelade giutar hero som alltid osv bara det att hugo gjorde så jag sög..
men iaf nu tänkte jag slänga mej ner i sängen o läsa min frida tidning som kom idag najs säger jag bara!
och anledningen till att jag tog den här bilden var för att jag sder ut o va typ 9 år, och för att ulrik är snyggast och var som framsida på tidningen. puss.
I miss when I could call you my friend.

Kommentarer
Postat av: rebeccafalk - rebeccafalks.blogg.se♥

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAH

HAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAA

HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAAHHAHAH <333333

söööööt :):)::)

2011-12-07 @ 20:09:02
URL: http://rebeccafalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0